Megvásároltam az egyik terméküket online. Kihez fordulhatok a szerviz vagy a jótállás ügyében?
Az Inglesina a vásárlástól számított 24 egymást követő hónapig vállal jótállást termékeire. Az ingyenes csere vagy javítás igényléséhez a termék sorozatszámával és a vásárláskor kiállított nyugta másolatával kell felkeresnie azt az értékesítési pontot (fizikai vagy online üzlet), ahol a terméket vásárolta.
A kiskereskedő feladata, hogy felvegye a kapcsolatot cégünkkel a legmegfelelőbb eljárás meghatározása érdekében, és hogy tájékoztatást nyújtson erről.
A termékeinkre vonatkozó jótállási feltételekről további információkat a Jótállás és szerviz oldalon talál.
Használhatók-e más márkák/cégek pótalkatrészei vagy tartozékai?
A jótállási érvényessége érdekében, és mindenekelőtt biztonsági okokból javasoljuk, hogy ne használjon olyan pótalkatrészeket vagy tartozékokat, amelyeket nem az Inglesina szállított és/vagy nem az Inglesina hagyta jóvá.
Mit tehetek, ha javításra vagy pótalkatrészre van szükségem?
A pótalkatrészekre, tartozékokra vagy cserére vonatkozó igényeket közvetlenül a hivatalos kiskereskedőink kezelik. Kérjük, keresse fel azt a kiskereskedőt, ahol vásárolt, vagy egy másik jóváhagyott értékesítési pontot. A kiskereskedő felelőssége, hogy megfelelő tájékoztatást nyújtson Önnek a rendelkezésre állásról és az eladási árakról. Megtalálja az értékesítési pontok naprakész listáját, és megkeresheti az Önhöz legközelebbi értékesítési pontot.
Fel lehet szerelni kerekeket a Stand-upra?
A Stand-up egy olyan tartozék, amelyet úgy terveztek, hogy a mózeskosarat megemelt helyzetben tartsa, de ne legyen mozgásban. A gyermekek biztonsága érdekében a Stand-upnak álló (statikus) helyzetben kell maradnia.