Az Ally Key és az Ally Pad közötti párosítás konfigurálásának megkezdése előtt győződjön meg róla, hogy a közelben lévő okostelefonok Bluetooth funkcióját kikapcsolta. A párna egyidejűleg csak egy eszközhöz (okostelefon vagy Ally Key) csatlakozást tesz lehetővé.
Aktiválja az Ally Pad párnát úgy, hogy nyitott tenyérrel erősen megnyomja, és meggyőződik arról, hogy az Inglesina Ally Key még mindig be van kapcsolva és keres (a kék LED-ek forgó sorozata látható); helyezze az eszközt a párnán lévő nyílás mellé, és várjon néhány másodpercet, amíg az Ally Key egyetlen "BEEP" hangot ad ki, és a 4 kék LED közül az egyik folyamatosan világít, miközben a többi továbbra is forog.
Minden esetben javasoljuk, hogy kövesse a használati utasításban megadott eljárást.
Nem kaptam meg az Ally Pad fiók aktiválását megerősítő e-mailt
Ha az Ally Pad alkalmazásban a fiók létrehozása után nem kapja meg a regisztrációját megerősítő e-mailt, kérjük, ellenőrizze, hogy az nem került-e a levélszemét mappába. Ha ez a helyzet, akkor át kell helyeznie a levelet a beérkezett levelek közé, majd a megerősítés gombra kell kattintania.
Egy másik ok, am miatt előfordulhat, hogy nem kap visszaigazoló e-mailt, ha rossz e-mail címmel hozta létre a fiókját. Ennek ellenőrzésére azt javasoljuk, hogy ismételje meg a regisztrációs eljárást az alkalmazásban, és győződjön meg arról, hogy a cím helyes.